داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

نحوه ساخت داربست

در اینجا یک مرور کلی از مراحل مورد نیاز برای ساخت داربست آورده شده است:

 

پایه را ایمن کنید. داربست ها باید هم سطح و روی زمین ایمن ساخته شوند. برای اطمینان از پایداری، داربست را به صفحات پایه یا طاقچه‌های گلی وصل کنید - اگر روی سطح ناهمواری هستید، ممکن است لازم باشد که سطح خاک را حفاری کنید.

آن را تراز کنید. مطمئن شوید که داربست با استفاده از پیچ های تنظیم تراز شده است. اگر سطح شیب زیادی دارد، ممکن است به اکستنشن پا نیاز داشته باشید.

کاستورها را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید آن را از نقطه ای به نقطه دیگر جابجا کنید، راه اندازی داربست باید شامل چرخاننده باشد. هنگامی که چرخ‌ها را در جای خود قرار می‌دهید، مطمئن شوید که چرخ‌ها قفل هستند.

از مونتاژ مناسب اطمینان حاصل کنید. انتهای داربست باید به درستی مونتاژ شود. ابتدا یک قسمت انتهایی را بلند کنید، سپس بریس متقاطع بالایی را وصل کنید. برای چسباندن بریس متقاطع بالایی قطعه انتهایی دوم، باید انتهای انتهایی این بریس را بلند کنید تا تکه انتهایی را نگه دارید. در نهایت بادبندهای ضربدری را با محکم کردن انتهای آن به پایین قاب انتهایی مقابل وصل کنید.

تخته ها را قرار دهید. تخته ها را روی میله داربست حرکت دهید و در موقعیت خود قرار دهید، آنها را با سخت افزار ارائه شده در جای خود محکم کنید.

تعیین دسترسی هنگام تنظیم داربست خود، حتماً دسترسی را در نظر بگیرید. اگر از نردبان برای دسترسی استفاده می شود، مطمئن شوید که برای داربست خاصی که استفاده می کنید طراحی شده اند و واژگون نمی شوند یا خطرات ایمنی دیگری ایجاد نمی کنند.

نرده های محافظ را وصل کنید. همه داربست ها به دلیل ارتفاع تجهیزات و خطر سقوط باید دارای نرده های محافظ باشند. شما همچنین باید اقدامات حفاظتی در برابر سقوط را در نظر بگیرید، مانند کراوات.

آن را بررسی کنید. داربست را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید استفاده از آن ایمن است. با بازرسی کامل نصب، مطمئن شوید که تمام قطعات داربست ایمن هستند. همیشه سیستم داربست را پس از خروج و بازگشت به سایت مجدداً بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

اجاره داربست در مقابل خرید

هنگام تصمیم گیری برای اجاره داربست یا خرید داربست باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. به طور کلی، اکثر شرکت‌های بزرگی که از داربست استفاده می‌کنند، به جای پرداختن به تدارکات و هزینه‌های ناشی از خرید و ذخیره‌سازی، اجاره را انتخاب می‌کنند.

 

با این حال، سناریوهایی وجود دارد که خرید خودتان می تواند منطقی باشد - در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اجاره یا خرید داربست به خاطر داشته باشید.

 

چه زمانی باید داربست را اجاره کنید

ممکن است بخواهید داربست اجاره کنید اگر:

 

شما انتظار ندارید که خیلی اوقات از آن استفاده کنید.

شما فقط به صورت دوره‌ای به آن نیاز دارید—برای بازرسانی که بازرسی‌های معمولی را انجام می‌دهند، اجاره تقریباً همیشه بهترین راه است، زیرا این بازرسی‌ها معمولاً هر چند سال یک بار انجام می‌شوند.

بازه زمانی شما سه ماه یا کمتر است.

پروژه شما به کار در ارتفاع 20 فوتی یا بیشتر نیاز دارد.

شما تجربه ساختن/برداشتن داربست را ندارید (اجاره ها اغلب می توانند با هزینه های ساخت و ساز/برچیدن همراه شوند).

شما روی یک سطح غیرعادی کار می کنید، مانند چیزی که منحنی است یا شکل نامناسبی دارد، و برای ساخت داربست خود به کمک حرفه ای نیاز دارید.

چه زمانی باید داربست بخرید

ممکن است بخواهید داربست بخرید اگر:

 

شما نیاز منظم و طولانی مدت به آن دارید.

پروژه شما بیش از سه ماه طول خواهد کشید.

پروژه شما فقط با ارتفاعات مستقیم ساده است.

شما فقط قصد دارید در ارتفاع 20 فوتی یا کمتر کار کنید.

شما قبلاً یک برنامه ایمنی در اختیار دارید و پرسنل لازم را برای نصب داربست و برچیدن آن دارید یا می دانید که چگونه آن را نصب، برچید و بسازید.

چگونه پهپادها می توانند نیاز به داربست داخلی را در کار بازرسی کاهش دهند؟

یا بازرسی در ارتفاع، معمولاً سه گزینه برای بازرسان وجود دارد:

 

داربست

دسترسی با طناب

هواپیماهای بدون سرنشین

دو گزینه اول مستلزم این است که بازرسان به صورت فیزیکی در ارتفاع کار کنند، یا با استفاده از طناب یا ایستادن روی داربست. به همین دلیل، هر دوی این رویکردها خطرات بالقوه ای را برای بازرس برای جمع آوری داده های بازرسی ایجاد می کنند.

 

اما گزینه سوم - هواپیماهای بدون سرنشین - راهی را برای بازرسان ارائه می دهد تا داده های مورد نیاز خود را از راه دور جمع آوری کنند، بدون اینکه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی