داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

مفاهیم کلیدی پنهان کردن

خدمات برشکاری فرآیندی انعطاف‌پذیر، مشارکتی و تکراری است که توانایی تولید سریع، مؤثر و با حداقل هزینه را برای یک قطعه، مجموعه، محصول یا ماشینی فراهم می‌کند که مشخصات عملیاتی خاص را به طور قابل اعتماد و پایدار برآورده می‌کند.

طراحی برای ساخت و مونتاژ (DfMA) یک رویکرد طراحی مهندسی است که بر سهولت ساخت و کارایی مونتاژ تمرکز دارد.

طراحی سبز شامل طراحی برای محیط زیست، طراحی محصول برای پایداری، طراحی چرخه عمر، طراحی برای قابلیت اطمینان، طراحی برای نگهداری و طراحی برای فرآیندهای تولید مجدد است.

آزمایش یک مرحله مهم و تکراری در فرآیند طراحی مهندسی برای تعیین میزان کارآمدی یک سیستم یا ماشین و تعیین اینکه آیا نیاز به انجام تنظیماتی در یک طراحی وجود دارد یا خیر است.

فرآیندی منعطف، مشارکتی و تکراری برای ارائه توانایی ساخت سریع، مؤثر و با حداقل هزینه یک جزء، مجموعه، محصول یا ماشینی که مشخصات عملیاتی خاص را به طور قابل اعتماد و پایدار برآورده می‌کند. اصول طراحی مهندسی اساساً یکسان است، خواه وظیفه طراحی یک شی کوچک و ساده، مانند یک گیره کاغذ، یا یک ماشین یا وسیله نقلیه بسیار پیچیده باشد، مانند یک هواپیمای جنگنده که بتواند طیف وسیعی از مانورها را در هنگام برخاستن و فرود انجام دهد. ، یا در نبرد. خواه یک مهندس درگیر یک طراحی ساده باشد یا چند تیم از مهندسان رشته های مختلف بر روی اجزاء، مجموعه ها و سیستم های مختلف برای یک پروژه بزرگ کار می کنند، اصول اولیه یکسانی اعمال می شود.

روند

خدمات تراشکاری می تواند با یک درخواست یا نیاز به یک شی فیزیکی ساده یا پیچیده (به تصویر مراجعه کنید) یا سیستم آغاز شود. برای اینکه فرآیند در جریان باشد، چندین نکته باید تعریف شود: عملکرد مورد نظر شی یا سیستم. اندازه؛ وزن؛ محدودیت های هزینه؛ و شرایطی که تحت آن عمل خواهد کرد - از جمله، برای مثال، تنش های مکانیکی یا محیطی. در مورد یک ماشین یا سیستم عامل پیچیده، مشخصات اجزا و زیرسیستم‌ها باید در داخل و بین تیم‌های مهندسی، از جمله تیمی که مسئولیت کلی پروژه، تیم‌های مسئول اجزا و زیرسیستم‌های جداگانه، و همچنین هر تیمی را بر عهده دارند، نوشته و مورد بحث قرار گیرد. مسئول حفظ شرایط محیطی مانند دما یا رطوبت است.

باید به شناسایی تخصص های مهندسی که یک پروژه خاص نیاز دارد توجه شود. به عنوان مثال، برنامه ریزی برای یک انبار خودکار را در نظر بگیرید. سیستم های جابجایی مواد و حسابداری نیاز به سطح پیچیده ای از مشخصات در پاسخ به سوالات متعدد دارند: انبار چقدر بزرگ خواهد بود؟ شامل چند مورد مختلف خواهد بود؟ از نظر شکل، اندازه و وزن چقدر متفاوت خواهند بود؟ چند سفارش در روز باید انجام شود؟ مهندسان ساختمان، با مدیریت انبار، باید انباری با اندازه مناسب بسازند. مهندسان سیستم ها و نرم افزار باید نرم افزاری را مشخص و توسعه دهند که بتواند سیستم های توزیع و حسابداری انبار را راه اندازی کند. مهندسین مکانیک و صنایع باید ماشین‌آلاتی (تسمه نقاله، لیفتراک و غیره) را طراحی، سفارش و نصب کنند که می‌تواند اقلام را به ایستگاه‌هایی که می‌توان آنها را بسته‌بندی، برچسب‌گذاری برای حمل و نقل و بارگیری بر روی کامیون‌ها منتقل کرد. همچنین ببینید

پژوهش

تحقیق یک فعالیت کلیدی در فرآیند طراحی مهندسی است. برای مثال، مهندسان ممکن است نیاز داشته باشند که درباره هر گونه تأثیرات زیست محیطی که ممکن است یک وسیله نقلیه یا سازه ممکن است در معرض آن قرار گیرد و چگونگی بهبود آن تأثیرات بیاموزند و در مورد آنها بحث کنند. روش‌هایی برای کاهش تخریب محیطی مواد، مانند تغییر رنگ و زنگ زدگی، ممکن است نیاز به مطالعه داشته باشند. ممکن است لازم باشد متخصصان در کاربرد پوشش های محافظ به تیم مهندسی اضافه شوند.

 

مواد

انتخاب مواد یکی دیگر از فعالیت های مهم است. روش‌های تحلیلی، مانند استفاده از شاخص‌های عملکرد، می‌توانند به برشکاری کمک کنند تا مبادلات را در استحکام، دوام، وزن و هزینه تعیین کنند تا بتوان مواد مناسب برای موقعیت‌های خاص را مشخص کرد. طراحی مهندسی از پیشرفت‌های فناوری که منجر به توسعه مواد جدید برای جایگزینی مواد سنتی سنگین‌تر، کم‌دوام‌تر و گران‌تر شده است، سود برده است. همچنین ببینید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی