داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

مهر و موم مکانیکی بخش مهمی از آب بندی پمپ ها و میکسرها برای جلوگیری خدمات برشکاری از ورود محیط به جو است. حتی در صورت استفاده صحیح، مهر و موم مکانیکی شما به مرور زمان فرسوده می شود و احتمالاً شروع به نشت می کند.

این ممکن است به دلایل مختلفی مانند ساییدگی، سطوح کشویی فرسوده، حفره شدن یا کارکرد خشک پمپ یا خرابی یاتاقان ها باشد. این می تواند عواقب جدی داشته باشد و در موارد شدید، تولید را متوقف کند. با این حال، هیچ یک از اینها لزوماً دلیلی برای جایگزینی سیل مکانیکی با آب بند کاملاً جدید نیست.

برای جلوگیری از توقف تولید - یا سناریوهای بدتر - تعدادی راه حل ممکن وجود دارد. می توانید جایگزینی سیل مکانیکی را در نظر بگیرید. با این حال، این نه تنها زمان بر است، بلکه یک گزینه بسیار پرهزینه است.

راه حل های مقرون به صرفه دیگری به غیر از تعویض سیل های مکانیکی شما وجود دارد، یعنی تعمیرات اساسی یا تعویض جزئی و تعمیرات اساسی. تعمیرات اساسی یک مهر و موم مکانیکی می تواند 40 درصد از هزینه خرید آب بند مکانیکی جدید را صرفه جویی کند و به اندازه آب بند جدید دوام خواهد داشت!

تعمیر اساسی چیست؟

در طول تعمیرات اساسی، جستجو برای جستجوی هرگونه "عیوب" و گزینه هایی برای افزایش عمر سرویس با انجام تنظیمات کوچک انجام می شود.

نکته: مهر و موم های مکانیکی و دیسک های توزیع خود را توسط متخصص تعمیرات خدمات تراشکاری اساسی کنید. ERIKS می تواند این کار را برای شما انجام دهد: مرکز تعمیرات ERIKS بیش از 5000 مهر و موم را در سال تعمیرات اساسی می کند و به ما دانش لازم را برای کار بر روی مهر و موم های شما می دهد. مرکز تعمیرات دارای گواهینامه ISO 9002 نیز می باشد.

کارگاه ما 240 متر مربع مساحت دارد و مجهز به جدیدترین ابزار تولید، بازرسی و تست، یکی از مجهزترین مراکز تعمیر موجود است. این به ما این امکان را می‌دهد که در شرایط بهینه آب‌بندی‌های مکانیکی را از تمام سازندگان مشهور تعمیر کنیم. این شامل مهر و موم میکسر/راکتور، مهر و موم کارتریج و فنرهای تکی گرانتر است.

تمام فرآیندها - جداسازی، تمیز کردن، لپ‌بندی، بازرسی و نصب - در یک فضای خاص طراحی‌شده و تعیین‌شده انجام می‌شوند.

آیا می خواهید مهر و موم مکانیکی شما در مرکز تعمیرات ERIKS تعمیر اساسی شود؟ تعمیرات اساسی یک مهر و موم مکانیکی با استفاده از تعدادی فرآیند انجام می شود. در زیر می توانید در مورد فرآیندهای مختلف مربوط به تعمیرات اساسی مهر و موم مکانیکی بیشتر بخوانید:

مهر و موم یک بازرسی اولیه و یک مکان منحصر به فرد در کارگاه داده می شود.

پس از بازرسی، مهر و موم مکانیکی جدا می شود.

سپس قطعات با استفاده از سونوگرافی تمیز می شوند.

پس از تمیز کردن، سطوح یاتاقان ساخته شده از کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و سایر مواد سخت آسیاب شده و لپ می شوند.

پس از لپ، سطوح کشویی با استفاده از نور تک رنگ و شیشه پلان از نظر صافی بررسی می شوند. زبری سطح نیز بررسی می شود.

پس از بررسی، ما مشخصات و یک نقل قول برای شما تولید می کنیم.

در نهایت پس از تعویض الاستومرها و سایر قطعات غیرقابل استفاده برشکاری مجدد، سیل مکانیکی نصب می شود و بار دیگر مشخصات اصلی کارخانه را برآورده می کند. و همه اینها با قیمتی بسیار جذاب.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی