داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

داربست ثبت اختراع

داربست ثبت اختراع از ترکیب فولادی بهره می برد و مجهز به کوپلینگ های ویژه ای است که تکیه گاه ها را محکم به هم قفل می کند. پلت فرم کار روی براکت های قابل تنظیم ارتفاع قرار دارد.

 

داربست چوبی و بامبو

داربست چوبی و بامبو در آسیا بیش از هر جای دیگری در جهان رایج است. این داربست ها به دلیل انعطاف پذیری و طبیعت سازگار با محیط زیست قابل توجه هستند. تکنسین ها و طراحان ماهر در حین کار بر روی سازه ها، لایه ها و داستان های داربست بامبو را می سازند و در میان آنها حرکت می کنند.

 

داربست لوله و گیره

این یک داربست فولادی است که به راحتی مونتاژ می شود. این به سادگی نیاز به اتصال تکیه گاه ها برای تشکیل دو قطب طولانی دارد و سپس استانداردها و دفترچه های متصل با گیره هایی که به طور خاص برای این تکیه گاه ها ساخته شده اند. این داربست به این دلیل محبوب است که می توانید دفتر کل را هر جا که لازم باشد جابجا کنید و شکل آن را با ساختارهای نامنظم و با شکل های عجیب و غریب تطبیق دهید تا به چندین مکان مختلف برسید.

 

داربست Kwikstage

داربست Kwikstage محبوب است زیرا با پروژه های تجاری و مسکونی سازگار است و ساخت آن نسبتاً آسان است. دارای یک سکوی ضد لغزش و نرده محافظ دوگانه است که آن را برای کارگران ساختمانی ایمن و به اندازه کافی برای قرار دادن تجهیزات قابل اعتماد می کند. فولاد گالوانیزه از این داربست تشکیل شده است که امکان استحکام و یک سیستم قفل شدن بادوام را فراهم می کند. این سیستم همچنین برای هر ارتفاعی قابل تنظیم و تنظیم است.

6 شغل ساختمانی که از داربست استفاده می کنند

در اینجا 6 شغل ساختمانی که اغلب از داربست استفاده می کنند آورده شده است:

 

1. کارگر

میانگین حقوق ملی: 32656 دلار در سال

 

وظایف اصلی: کارگر فردی است که در زمینه کار یدی، معمولاً در بخش های کارخانه و ساخت و ساز بازار کار، کار می کند. صنایع برای پروژه‌های مختلف، مانند ساخت ساختمان‌ها، جاده‌ها و پل‌ها، کارگران را استخدام می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: درباره کارگر بودن بیاموزید

 

2. تکنسین تعمیر و نگهداری ساختمان

میانگین حقوق ملی: 40401 دلار در سال

 

وظایف اولیه: تکنسین تعمیر و نگهداری ساختمان شخصی است که یکپارچگی سازه ها و ساختمان ها را تعمیر و حفظ می کند. آنها مهارت های زیادی دارند زیرا کارهای تعمیر و نگهداری مختلفی را بر روی یک ساختمان انجام می دهند، مانند لوله کشی، کارهای برقی، نقاشی، نجاری، تاسیسات و سایر کارهای مختلف.

 

بیشتر بخوانید: درباره تکنسین تعمیر و نگهداری ساختمان بدانید

 

3. کارگر ساختمانی

میانگین حقوق ملی: 40610 دلار در سال

 

وظایف اصلی: موقعیت کارگر ساختمانی شامل عملیات تجهیزات و ماشین آلات و سازه های ساختمانی است. کارگران ساختمانی از نقشه های دقیقی پیروی می کنند تا سازه هایی امن، محکم و کاربردی بسازند.

4. نجار

میانگین حقوق ملی: 53801 دلار در سال

 

وظایف اولیه: یک نجار سازه ها و اسکلت ساختمان ها را می سازد، نصب و تعمیر می کند. آنها مواد مورد نیاز را جمع آوری می کنند، تعیین می کنند که چگونه با هم کار می کنند و سپس یک سازه می سازند. یک نجار می تواند سازه ها یا وسایل مختلفی مانند دوش، وان، پیشخوان، کابینت و سایر سازه های داخلی بسازد.

 

بیشتر بخوانید: با نجار بودن آشنا شوید

 

5. برقکار

میانگین حقوق ملی: 55187 دلار در سال

 

وظایف اصلی: برقکارها متخصصان آموزش دیده ای هستند که روی سازه های الکتریکی کار، نصب و نگهداری می کنند. آنها معمولاً روی سیم کشی های مسکونی یا صنعتی، کابل ها و وسایل برقی کار می کنند. برقکارها می توانند در پروژه های بیرونی و داخلی کار کنند.

 

بیشتر بخوانید: با برقکار بودن آشنا شوید

 

6. نقاش

میانگین حقوق ملی: 59,441 دلار در سال

 

وظایف اولیه: نقاش صنعتی یا ساختمانی کارگر فردی است که سطوح ساختمان ها را رنگ آمیزی می کند. آنها نمای داخلی و خارجی ساختمان ها را رنگ آمیزی می کنند و از روش های خاصی برای محافظت از کار خود در برابر عواملی مانند دما یا هوای شدید و فرسایش استفاده می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی