داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

اگر زمانی برای ایجاد یک ساختار انعطاف پذیر برای یادگیری و موفقیت دانش آموزان وجود داشته است، اکنون زمان آن فرا رسیده است. یکی از قوی‌ترین و دلسوزانه‌ترین شیوه‌هایی که می‌توانیم در کلاس‌های خود ادغام کنیم، داربست است، یک استراتژی آموزشی که به دانش‌آموزان چارچوبی برای هدایت و حمایت از یادگیری آنها ارائه می‌دهد (وود، برونر و راس، 1976). داربست می‌تواند ساختار هفتگی را ارائه دهد که از رشد دانش‌آموز پشتیبانی می‌کند، یادگیرندگان مستقلی را ایجاد می‌کند که مسئول یادگیری خود هستند، و به یادگیرندگان اعتماد بیشتری در کسب مهارت‌های جدید می‌دهد.

 

در سمینار کارآموزی، یک دوره کارشناسی 400 سطحی که در برنامه مدیریت موسیقی و هنرهای نمایشی در مدرسه هارت ارائه می شود، شرکت کنید. داربست دادن به فرآیند نگارش در این دوره، ارزیابی مقاله پژوهشی را به روش‌های مختلف متحول کرده است. دانش‌آموزان این دوره را در سال آخر خود به‌عنوان پروژه‌ای می‌گذرانند که آنچه را که در طول سال‌های کارشناسی مطالعه کرده‌اند و آموخته‌اند ترکیب می‌کند. این دوره به دانشجویان کمک می کند تا در نوشتن تجزیه و تحلیل جامع یک سازمان هنری عمیقاً تحقیق کنند. استاد هر هفته با دانش آموزان ملاقات می کند تا پروژه را پیش ببرند تا زمانی که دانش آموزان اعتماد به نفس کافی برای نوشتن خود را داشته باشند.

 

ایجاد یک مقاله تحقیقاتی می تواند برای دانش آموزان به یک کار دلهره آور و چالش برانگیز تبدیل شود. فشارهای ناشی از همه‌گیری COVID-19 را اضافه کنید، و مزایای ارائه ساختار و حمایت دانش‌آموزان از طریق این ارزیابی داربستی ارزشمند می‌شود. از طریق این فرآیند دانش آموزان وضوح بیشتری دارند زیرا آنها دقیقاً می دانند که چه کاری باید انجام دهند.

 

در اینجا چهار راه برای ایجاد یک ساختار داربست قوی برای تدریس شما وجود دارد:

1. یک ارزیابی بزرگ با ماتریس سازماندهی کنید

یکی از جنبه های بیماری همه گیر که برای مربیان چالش برانگیز بوده است، فاصله فیزیکی بین معلم و دانش آموز است که در درجه اول ارتباط موثر را مختل می کند و نظارت بر پیشرفت را پیچیده می کند. با تکنیک داربست، تکالیف را می توان به بخش های مختلفی تقسیم کرد تا به دانش آموزان در هضم مقادیر زیادی اطلاعات کمک کند.

 

یک ماتریس می تواند به سازماندهی این امر کمک کند و کل پروژه را برای ساخت تدریجی بدون تحت فشار قرار دادن دانش آموز در چشم انداز قرار دهد. یک ماتریس با ساختار خوب می تواند معیارهایی مانند هدف(ها)، جدول زمانی، طول تقریبی صفحه و تاریخ های سررسید را پوشش دهد.

 

دانلود نمونه ماتریس

 

اکنون چگونه می توانید از آن استفاده کنید: اگر ارزیابی دارید که چندین مرحله یا چندین تاریخ سررسید دارد، یک ماتریس همه را در مسیر خود نگه می دارد. به خصوص در حال حاضر، دانش آموزان باید تاریخ های سررسید را ثبت کنند تا مهلت ها از بین نرود. با ظرفیت کامل ذهنی همه، ماتریس راهی دلسوزانه برای حمایت از دانش‌آموزان و اطمینان از ارسال به موقع تکالیف است.

2. دانش آموزان را به استفاده از نقشه ذهنی و ابزار طوفان فکری دعوت کنید

بسیاری از ما یادگیرندگان بصری هستیم، این زمانی است که ابزارهای طوفان فکری مانند نقشه مفهومی یا ذهنی بسیار مؤثر هستند. اینها به دانش آموزان اجازه می دهد که کاغذ را ابتدا در ذهن خود و سپس روی کاغذ "ببینند". نقشه های ذهنی می توانند شامل جزئیاتی در مورد رابطه بین مفاهیم مختلف باشند، یا می توانند به سادگی نمودارهای پیوندی باشند. در هر صورت، این تمرین خلاقیت دانش‌آموزان را به جریان می‌اندازد و به آن‌ها کمک می‌کند تا مالکیت فرآیند را در دست بگیرند.

 

این همچنین زمان خوبی برای ایجاد یک فرضیه یا بیانیه پایان نامه است که مرحله بعدی فرآیند داربست (یعنی سازمان دهنده تحقیق) را نشان می دهد.

 

دانلود نمونه نقشه مفهومی

 

اکنون چگونه می توانید از آن استفاده کنید: قبل از اینکه دانش آموزان اولین پیش نویس را بنویسند، از آنها بخواهید که فرآیند طوفان فکری خود را ضبط کنند. دانش‌آموزان می‌توانند از نقشه‌های ذهنی روی Canva استفاده کنند یا اگر از کاغذ و مداد استفاده کرده‌اند، به سادگی از ایده‌های خود عکس بگیرند و آپلود کنند. بررسی روند شروع مقاله به شما امکان می دهد در صورت نیاز دانش آموزان به اصلاح درس، پشتیبانی و بازخورد ارائه دهید.

3. از فرآیند تحقیق با یک سازمان دهنده حمایت کنید

اگر می‌خواهید از دانش‌آموزان خود در مرحله تحقیق یک تکلیف حمایت کنید، استفاده از یک سازمان‌دهنده تحقیقاتی ساده به شما این امکان را می‌دهد که ببینید آیا دانش‌آموزان در مسیر درستی هستند یا خیر و به سرعت متوجه شوید که چه کسی ممکن است از سوراخ خرگوش فرو رفته باشد.

 

این کمک می کند تا کلمات و مفاهیم کلیدی را به منظور دستیابی به منابع مرتبط در مرحله تحقیق بررسی کنیم. علاوه بر کلمات اساسی، توصیه می شود برای مترادف ها نیز یک جلسه طوفان فکری انجام دهید.

 

در کلاس سمینار کارآموزی، استنادات بالقوه در چهار گروه ارائه می شود (پنج استناد برای هر یک شروع خوبی است):

آ. مقالاتی از نشریات ادواری: مجلات مصرف کننده، انتشارات تجاری و مجلات علمی یا کاربردی

ب وب سایت ها و وبلاگ ها

ج کتاب ها و فصل ها

د ویدئو، پادکست و مستند

 

بسته به حوزه تحقیق، استنادهای دیگری مانند بروشورها، گزارش های سالانه، پایان نامه ها و پایان نامه ها ممکن است وارد تصویر شوند. در نهایت، لیستی از افراد بالقوه برای مصاحبه را می توان به این بخش نیز اضافه کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی