داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که فرض کلی اکوسیستم ALMA-Yactul این است که مطالب آموزشی در سطح فراداده آن به صورت معنایی حاشیه نویسی می شود، باید پشتیبانی از حاشیه نویسی مناسب برای نویسندگان ارائه شود. این پشتیبانی نه نیاز به مهارت‌های فنی قابل‌توجهی دارد و نه نویسندگان منابع یادگیری را مجبور به استفاده از ابزارهایی متفاوت از ابزارهایی که قبلاً به آن‌ها عادت کرده‌اند، داشته باشد. این اکوسیستم شامل پشتیبانی از حاشیه نویسی برای ابزارهای مختلف است، مانند یک پلاگین برای Adobe Acrobat یا ماکروها برای اسناد مبتنی بر LATE X. هنگام ایجاد فعالیت‌های Yactul، نویسندگان همچنین باید مفاهیمی را اضافه کنند تا مطالب آموزشی را به آنها مرتبط کنند و همچنین آنها را به عنوان یک منبع یادگیری فعال قابل ارتباط کنند.

 

برای جلوگیری  نصب داربست در کردان از افزایش قابل توجه زمان لازم برای نوشتن یک منبع ناشی از فرآیند حاشیه نویسی، معلم باید یک پشتیبانی حاشیه نویسی نیمه خودکار ارائه کند. در حالی که حاشیه نویسی معنایی کاملاً خودکار می تواند ناقص یا نادرست باشد، پشتیبانی نیمه خودکار مجموعه ای از مفاهیم اولیه را پیشنهاد می کند که معلم می تواند انتخاب کند تا اضافه کند، در حالی که همچنان به او امکان می دهد هر موردی را که گم شده اضافه کند. بنابراین، SoLeMiO، یک افزونه برای Office 365 (Grévisse et al. 2018a) را توسعه دادیم. این مجموعه محبوب در بسیاری از مؤسسات آموزشی به صورت رایگان در دسترس است، و معماری مدرن افزودنی آن امکان استفاده از آنها را در هر پلتفرمی که مجموعه برای آن در دسترس است، می دهد. SoLeMiO را می توان در Word و PowerPoint استفاده کرد. مشابه برنامه sketchnoting، از ابزارهای تشخیص مفهوم و پیوند نهاد برای یافتن و پیشنهاد مفاهیم برای حاشیه نویسی منبع استفاده می کند. از مفاهیم شناخته شده، یک نمایش معنایی با استفاده از اطلاعات اضافی از نمودارهای دانش باز از طریق استراتژی های بسط و فیلتر ساخته می شود. شرح مفصلی از این فرآیند در Grévisse و همکاران ارائه شده است. (2018a). حاشیه نویسی می تواند در سطح سند اتفاق بیفتد، یا به روشی دقیق، به انتخاب متن در یک سند Word یا یک اسلاید در پاورپوینت اختصاص داده شود. ارزیابی عملکرد اولیه توصیه‌های برچسب و منبع نتایج امیدوارکننده‌ای را به همراه داشت. به طور متوسط، مفاهیم مرتبط و همچنین منابع را می توان در 3 پیشنهاد اول یافت.

جدا از عملکرد حاشیه نویسی، SoLeMiO همچنین امکان ادغام مطالب آموزشی مرتبط را در یک محصول Office فراهم می کند. با پرس و جو از مخزن ALMA با مفاهیم مشروح شده در سند، یک مقاله پایگاه دانش مرتبط، یک نقشه، یک ویدیو، یا حتی یک فعالیت Yactul (شکل 7) را می توان در پنجره وظیفه در کنار سند نشان داد. مشابه برنامه sketchnoting، این به دانش‌آموزان امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری یا توضیح متفاوتی در مورد محتوای منبع اصلی دریافت کنند. بحث گسترده ای در مورد موارد استفاده احتمالی برای SoLeMiO در حوزه های مختلف در Grévisse و همکاران توضیح داده شده است. (2018b).

 

ارزیابی

داده های استفاده شده در داربست آلفا

در طول سال تحصیلی 2018/2019، داده‌های مربوط به استفاده از اکوسیستم ALMA-Yactul جمع‌آوری شد. دانشجویان دانشگاه از ابزارهای مختلفی برای بازیابی مطالب آموزشی در زمینه مطالعه فعلی خود استفاده می کردند. به عنوان مثال، هنگام تلاش برای حل تمرین های برنامه نویسی، می توانند به پلاگین Eclipse یا هشتگ های ارائه شده در برگه های آزمایشگاهی تکیه کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند آزمون‌هایی را که در کلاس در برنامه Yactul پخش می‌شوند، دوباره پخش کنند، که همچنین به کاربران امکان می‌دهد منابع مربوط به موضوع(های) مطرح شده در یک سؤال مسابقه را بازیابی کنند. محبوب ترین منابع اسناد PDF در برنامه نویسی پایه جاوا، در مورد خروجی کنسول، شرایط و حلقه ها بودند. در مجموع، 1460 بازدید از منابع انجام شده است، از جمله برنامه Yactul. به طور متوسط، یک منبع 7 بار بازدید شده است. همانطور که در شکل 8 مشاهده می شود، پلاگین Eclipse به طور قابل توجهی کمتر از هشتگ های روی برگه های آزمایشگاهی یا برنامه Yactul استفاده شده است. این را می توان با این واقعیت توضیح داد که پلاگین Eclipse برای کدهای قبلاً نوشته شده پشتیبانی از داربست فراهم می کند، در حالی که نیاز به مطالب یادگیری در واقع ممکن است در هنگام مواجهه با تمرینی که باید از ابتدا نوشته شود بسیار بیشتر باشد. می توان مشخص کرد که تمرینی که باعث بیشتر بازیابی (152) مطالب آموزشی می شود، در اولین تمرین که مفاهیم اولیه OOP، مانند کلاس ها، روش ها و ویژگی ها را در جاوا معرفی می کند، انجام شده است. اجاره داربست در کرج   داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند به معلمان این درک را بدهد که مفاهیمی که نیاز به توجه بیشتری از دانش‌آموزان دارند یا اینکه کدام تمرین‌ها برای آنها چالش‌برانگیز است. برنامه Yactul توسط حدود 150 دانش آموز نصب شده است. از هر 5 کاربر، 3 کاربر مطالب آموزشی را از داخل این برنامه بازیابی کرده اند، با میانگین 7 منبع برای هر کاربر. از آنجایی که در هر بازدید از منبع یک مهر زمانی جمع‌آوری می‌شود، می‌توانیم اوج فعالیت‌های محلی را قبل از هر دوره امتحانی ببینیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی