داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

خلاصه

مقدار روزافزون مواد آموزشی هم برای یادگیرندگان و هم برای معلمان چالش برانگیز است. برای انجام یک کار یادگیری نصب داربست، دانش آموزان اغلب نیاز به جستجوی اطلاعات اضافی دارند. اگر آنها ندانند دقیقاً چه چیزی را جستجو کنند، ممکن است پرس و جو با مشکل مواجه شود، به خصوص اگر دانش قبلی در یک دامنه نداشته باشند. علاوه بر این، آنها ممکن است نیاز به یادآوری فرااطلاعات داشته باشند، به عنوان مثال، پیوندهای ضمنی بین منابع یادگیری یا محل توضیح در یک سند. علاوه بر این، عملکرد آنها در یک کار یادگیری ممکن است از نیاز دائمی به اطلاعات بیشتر رنج ببرد. از آنجایی که نوشتن مطالب آموزشی یک کار وقت گیر است، استفاده مجدد از منابع در زمینه های مختلف باید فعال شود. در این مقاله، ما اکوسیستم ALMA-Yactul، یک رویکرد جامع برای ادغام دانش‌آموز محور مطالب آموزشی را ارائه می‌کنیم. بر اساس حاشیه‌نویسی‌های معنایی، برای بازیابی مطالب مرتبط با کار مطالعه فعلی‌شان، به فراگیران پشتیبانی از داربست داده می‌شود. این ادغام منابع در انواع برنامه‌ها و حوزه‌ها، مانند یک پلاگین برای یک IDE یا یک برنامه طراحی پیشرفته، نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، نشان می‌دهیم که چگونه Yactul، یک پلت‌فرم پاسخ‌گویی دانش‌آموزان، می‌تواند از حاشیه‌نویسی معنایی و ادغام مطالب آموزشی بهره‌مند شود. علاوه بر این، معلمان با پشتیبانی از حاشیه نویسی نیمه خودکار در مجموعه محبوب Office 365 برای تقویت قابلیت استفاده مجدد از محتوای خود، ارائه می شوند. علاوه بر ارائه نتایج استفاده از آن در کلاس‌های دانشگاه، نشان می‌دهیم که چگونه دانش‌آموزان دبیرستانی بدون دانش قبلی از این حمایت داربست بهره‌مند شده‌اند. عملکرد قابل توجهی بهتر در حل وظایف مربوط به برنامه نویسی را می توان در مقایسه با یک فرآیند جستجوی سنتی مشاهده کرد. در نهایت، اکوسیستم در برابر یک مدل ادغام فناوری پیشرفته ارزیابی می شود.

معرفی

سازماندهی داربست در کرج مجموعه وسیعی از مطالب آموزشی، هم برای یادگیرندگان و هم برای معلمان، یک کار چالش برانگیز و وقت گیر است. به طور سنتی، دانشجویان در حین حضور در سخنرانی ها، سخنرانی ها را دنبال می کنند و مطالب ارائه شده را یادداشت می کنند. با این حال، ممکن است اصطلاحات یا مفاهیمی ذکر شود که برای یک دانش آموز ناشناخته است، اما معلم آن را بیشتر مشخص نکرده است. به عنوان مثال، در یک کلاس تاریخ در مورد جنگ دوم پونیک، ممکن است به نبردهای Cannae و دریاچه Trasimene اشاره شود، بدون اینکه مشخص شود این مکان ها در کجا واقع شده اند. به همین ترتیب، در درس فیزیولوژی، می توان به یک ترکیب شیمیایی اشاره کرد که دانشجو می خواهد ساختار آن را بداند. برای جلوگیری از از دست دادن مسیر سخنرانی، دانش آموز به سختی می تواند این اطلاعات را در کلاس جستجو کند. در خانه، او ممکن است با مرور یادداشت های سازماندهی نشده خود و بازگشت به متن سخنرانی مبارزه کند. اگر مکان یا عبارت دقیق آن ناشناخته باشد، پیدا کردن یک یادداشت خاص مشکل است.

 

یک کار عملی، به عنوان مثال، یک تمرین، همچنین می‌تواند مفهومی را مطرح کند که قبل از اینکه بتوانید آن کار را حل کنید، نیاز به مطالعه بیشتر دارد. دانش آموزان باید مقدار زیادی از مطالب آموزشی ارائه شده توسط معلم خود را بگذرانند. این امر مستلزم شناسایی مفاهیم موجود در مطالب و حفظ ارتباط بین یک مفهوم و یک منبع خاص است. با این حال، ایده های پیچیده را می توان در سطح ریز معرفی کرد. علاوه بر این، پیوندهای ضمنی بین اسناد در دوره های مختلف نیز باید توسط زبان آموزان یادآوری شود. به عنوان مثال، در یک تمرین برنامه نویسی، می توان از دانش آموزان درخواست کرد که با inodes کار کنند، مفهومی که ممکن است در یک دوره سیستم عامل در ترم قبلی معرفی شده باشد. اگر اطلاعات لازم در منابع ارائه شده توسط معلم داده نشده باشد، دانش آموزان احتمالاً در وب جستجو می کنند و از اسناد به دست آمده به عنوان مواد آموزشی استفاده می کنند (کریگر 2015). اکنون، آنها با مجموعه ای باز از منابع ناهمگون با کیفیت متفاوت مواجه خواهند شد. مواد آموزشی با کیفیت بالا ممکن است کشف نشده باقی بماند (Sabourin et al. 2015).

دانش‌آموزان ممکن است در فرافضا احساس گم شدن کنند (ادواردز و هاردمن 1999) و تلاش ذهنی بالاتری را درک کنند، زیرا نیاز به ادغام اطلاعات از مکان‌های مختلف دارند (Hundhausen et al. 2017). علاوه بر این، این فرض که دانش‌آموزان می‌دانند چگونه جستجو را به طور مؤثر انجام دهند، اغلب برآورده نمی‌شود، زیرا ممکن است تجربه قبلی با قابلیت‌های جستجوی پیشرفته نداشته باشند (Mavridis et al. 2017; Paynter 2015). سطح تخصص و دقت جستجو اغلب همبستگی مثبت دارند (Dorn et al. 2013). از آنجایی که معمولاً هیچ ارتباط صریحی بین یک کار و مطالب آموزشی مربوطه وجود ندارد، به ویژه برای تازه کارها چالش برانگیز است که بدانند چه چیزی را جستجو کنند، همانطور که قبلاً در پارادوکس تحقیق Meno بیان شد. علاوه بر این، نیاز مداوم به جابه‌جایی بین یک کار و جستجوی منابع مرتبط می‌تواند منجر به حواس‌پرتی یا حتی رها کردن کار شود (کریگر 2015).

 

علاوه بر این، تجربه د ر داربست آلفا کلاس را می توان با استفاده از استراتژی های یادگیری فعال، مانند عناصر بازی، تقویت کرد. گیمیفیکیشن، یعنی «استفاده از عناصر طراحی بازی در زمینه‌های غیربازی» (Deterding و همکاران 2011)، می‌تواند از طریق سیستم‌های پاسخ دانش‌آموزی، مانند Kahoot!، Socrative یا Quizizz ارائه شود. با این حال، پلتفرم‌های گیمیفیکیشن موجود اغلب مجموعه‌ای محدود از انواع فعالیت‌ها را ارائه می‌کنند، پیشرفت یک یادگیرنده را در یک موضوع خاص پیگیری نمی‌کنند و بین یک فعالیت بازی و مواد آموزشی مرتبط ارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی