داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

ما این نکات مفید را جمع آوری کرده ایم تا نصب را برای شما آسان کنیم. برای جلوگیری از هر گونه خطر آسیب یا نشت، مهر و موم روغن باید با دقت و دقت نصب شود.

اگر همچنان برای نصب یا انتخاب صحیح مهر و موم روغن به کمک نیاز دارید، متخصصان محصول ما با کمال میل به شما مشاوره شخصی ارائه می کنند. با ما تماس بگیرید +31 (0) 72 514 18 55 یا به ما ایمیل بزنید OKHY@eriks.nl.

با زاویه 30 درجه تا 50 درجه

اول از همه، مهم است که سوراخ و شفت به درستی تمیز شوند. هر گونه کثیفی بین لبه آب بند و شفت باعث نشتی بعدی می شود. از آنجایی که قطر داخلی مهر و موم روغن در حین نصب باید افزایش یابد، شفت باید دارای لبه سرب باشد. زاویه پخ ورودی باید 30 تا 50 درجه باشد.

اگر شفت دارای یک سینه یا کلید است، می توانید از لوله نصب استفاده کنید. سمت ورودی سوراخ نصب نیز باید دارای پخ 30 درجه بیش از حداقل 1 میلی متر باشد. مطمئن شوید که لبه ها را به درستی گرد کرده اید.

از هر گونه آسیب به لبه مهر و موم جلوگیری کنید

اگر یک راه کلید، رزوه پیچ یا سایر بی نظمی ها به دلیل لغزش مهر و موم روغن روی شفت ایجاد شده باشد، بهترین روش این است که به طور کامل در محل قرار داده شود. از کاغذ اشباع شده با روغن استفاده کنید، با نوار چسب بپوشانید، یا با یک آستین محافظ یا لوله نصب از فلز یا پلاستیک بپوشانید.

اگر مهر و موم روغن به داخل سوراخ نصب شود بهترین کار را خواهد داشت. در صورت امکان، از یک قطعه فشار سفارشی استفاده کنید که فشار را از طریق ناحیه مهر و موم روغن تقویت شده با فلز منتقل می کند. برای اینکه کاسه نمد روغن به درستی عمل کند، لبه آب بند باید با محیطی که قرار است درزگیری شود، تراز باشد.

برای سهولت در لغزش روی شفت، هم شفت و هم لبه لاستیک روغن باید از قبل با گریس یا روغن به درستی روغن کاری شوند. مهرهای روغنی با لبه مهر چرمی باید مدتی قبل در روغن خیس شوند.

4. اگر از مهر و موم روغن با ژاکت فلزی (انواع M و GV از ERIKS) استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم از محصول Omnifit استفاده کنید (این همچنین به عنوان یک ترکیب آب بندی عمل می کند). استفاده از روان کننده به شفت به آب بندی در بستر کمک می کند. روانکاری سوراخ نیز نصب را آسان تر می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی