داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

برای مواد بوشینگ سنتی مانند برنز، روانکاری به سادگی یکی از الزامات مواد است. الزامات روانکاری نه تنها به معنای تعمیر و نگهداری بیشتر است، بلکه گل و لای بیشتری نیز دارد. در حالی که نیازهای دقیق بسته به کاربرد متفاوت است، مهم است که درک کنیم که ما در مورد "قطرات کوچک" گریس صحبت نمی کنیم. در این پست، ما می‌خواهیم یک مثال عینی از این که یک بوش برنزی هنگام استفاده در یک برنامه کاربردی با کارایی بالا به چه مقدار گریس نیاز دارد، ارائه دهیم.

تست

بوش های برنزی به چه مقدار گریس نیاز دارند؟

بر خلاف گزینه های پلیمری خود روان کننده، بوش های برنزی به مقدار زیادی گریس روان کننده برای کارکردن تجهیزات صنعتی نیاز دارند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که آنها به چه مقدار گریس نیاز دارند؟ ما این کار را انجام دادیم، بنابراین از یک مشتری خواستیم لجنی را که پس از تمیز کردن معمولی باقی مانده است به ما نشان دهد. از آنجایی که یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، امروز می خواهیم این تصویر باورنکردنی را به اشتراک بگذاریم. حتی مهندسان باتجربه ما از میزان لجن روغنی که برداشته شد شگفت زده شدند!

یک بشکه کامل (نزدیک به 42 گالن/159 لیتر) گریس. نزدیک به 400 پوند!

این مقدار روان کننده اضافی است که شریک ما تنها از یک دستگاه در طول تعمیر و نگهداری معمولی بوش های برنزی خود حذف کرده است. در این مورد، مشتری ما دو کارگر تمام وقت داشت که برای چربی زدایی خطوط تولید و بسته بندی آنها منصوب شده بودند. زیرا یاتاقان هایی که با چربی اضافی باقی می مانند مستعد تشنج هستند که می تواند منجر به توقف تولید شود.

آیا بوش های برنزی به گریس نیاز دارند؟ همیشه؟

بلبرینگ های برنزی به نوعی روان کننده برای کاهش اصطکاک تقریباً در هر کاربرد نیاز دارند. در حالی که گاهی اوقات از روغن استفاده می شود، بیشتر کاربردها به گریس نیاز دارند. در هر صورت، این ماده نه تنها به نگهداری و تمیز کردن منظم نیاز دارد، بلکه می تواند آهنربایی برای آلاینده هایی مانند گرد و غبار و ذرات معلق باشد و بر طول عمر دستگاه تأثیر منفی بگذارد. در حالی که برخی از یاتاقان‌های برنزی با روغن آغشته می‌شوند تا خاصیت «خود روان‌شوندگی» ایجاد کنند، این طرح‌ها نیاز به تمیز کردن را تغییر نمی‌دهند. با در نظر گرفتن این اشکالات، کسب و کارهای بیشتری از مواد جایگزین استفاده می کنند.

به جای بلبرینگ های برنزی با گریس از چه چیزی استفاده کنیم؟

مواد پیشرفته مانند Rulon و سایر پلیمرها و کامپوزیت ها جایگزین قدرتمندی برای بوش/برینگ های برنزی هستند. انتخاب مواد مناسب به کاربرد شما بستگی دارد، اما این مواد دارای خواص خود روان شوندگی هستند که از نیاز به روان کننده های سنتی مانند گریس جلوگیری می کند (در مورد نحوه عملکرد بلبرینگ های خود روان شونده می توانید اینجا بخوانید).

هنگامی که مشتری ما برنز با تعمیر و نگهداری بالا را با یاتاقان های پلاستیکی بدون تعمیر جایگزین کرد، آنها متوجه دستاوردهای تولید فوری شدند. آنها توانستند خدمه تعمیر و نگهداری را به مناطق دیگر خط اعزام کنند و توقف کار بسیار کمتری را تجربه کردند. در نهایت، شریک ما تخمین می زند که آنها بیش از 2000 ساعت در سال با زایمان از دست رفته بهبود خواهند یافت. و گیاه آنها ردپایی سبزتر ایجاد می کند.

آیا جای تعجب است که آنها تصمیم گرفتند برای همیشه با بوش های برنزی خداحافظی کنند و به کامپوزیت های پلاستیکی بدون چربی روی بیاورند؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید به روانکاری یاتاقان پایان دهید؟ و یک بشکه در هزینه های نگهداری صرفه جویی کنید؟ از کارشناسان بلبرینگ کامپوزیت پلاستیکی بپرسید - ما می توانیم کمک کنیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف یاتاقان ها، خرابی یاتاقان ها و موارد دیگر، مقاله ویژگی Bearings 101 ما را بررسی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی