داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج | بلبرینگ و رولبرینگ | دستگاه بسته بندی | ماشین آلات صنعتی

داربست در کرج،بلبرینگ و رولبرینگ،دستگاه بسته بندی،ماشین آلات صنعتی

  • ۰
  • ۰

کشاورزی قدیمی‌ترین صنعت در تاریخ بشر است، اما همچنان با تغییر شیوه‌ها، نوآوری‌های تکنولوژیکی و تلاشی بی‌پایان برای تولید کارآمدتر تعریف می‌شود. تداوم نوآوری برای تغذیه جمعیت رو به رشد جهانی و در عین حال مقرون به صرفه نگه داشتن قیمت مواد غذایی حیاتی بوده است.

در این پست وبلاگ، ما به برخی از روندهای کلیدی اخیر برای کشاورزی نگاه می کنیم. در مجموع، به نظر می رسد این روندها به حمایت از رشد تقاضای بلندمدت مورد انتظار برای محصولات کشاورزی کمک کند. به طور همزمان، این رشد نیاز مستمر به تجهیزات کشاورزی را به همراه خواهد داشت که می تواند به کشاورزان کمک کند تا غذا را به طور کارآمدتر و پایدارتر پرورش دهند.

روند اول کشاورزی: ​​تداوم یکپارچه سازی مزارع

تجمیع تولیدات کشاورزی از تولیدکنندگان کوچکتر به مزارع بزرگتر یک روند کلان بلندمدت در صنعت است. این تغییر کل صنعت، تقریباً در هر نوع محصول و دام را پوشش می دهد. جیمز مک‌دونالد، استاد تحقیقات کشاورزی در دانشگاه مریلند، می‌نویسد: «آنچه در حال رخ دادن است، تغییر مداوم سطح زیر کشت و تولید به سمت عملیات بزرگ‌تر است که تقریباً همه محصولات کشاورزی و دامی را پوشش می‌دهد و به طور پیوسته طی سه یا چهار دهه رخ می‌دهد.»

شرکت‌های کوچک بیشتر و بیشتری از کار خارج می‌شوند و فعالیت‌های متمایز کمتری جایگزین آن‌ها می‌شوند. تحقیقات مک دونالد نشان می دهد که در طول 35 سال گذشته:

تولید به مزارع بزرگتر در 60 مورد از 62 کالای زراعی و دامی مورد بررسی قرار گرفت.

مزارع بیش از 2000 هکتار، 15 درصد از کل زمین های زراعی را در سال 1987 اداره می کردند. این رقم تا سال 2017 به 37 درصد رسید.

در حالی که بسیار بزرگتر از قبل است، اکثر مزارع هنوز متعلق به خانواده هستند.

این تغییر بیشتر از همه به دلیل صرفه جویی در مقیاس است که با تولید تخصصی تر همراه است و سرمایه گذاری سرمایه ای که این تخصص اجازه می دهد. تولیدکنندگان متخصص تر به سادگی گزینه های اقتصادی تری برای سرمایه گذاری در تجهیزاتی دارند که می تواند بازده را بهبود بخشد.

در همین حال، بسیاری از مزارع کوچک باقیمانده توسط کشاورزان مسن‌تری اداره می‌شوند که علاقه‌ای به فروش زمین خود برای دنبال کردن شغلی جدید ندارند. با بازنشستگی این کشاورزان و خروج از نیروی کار، این روند فقط تسریع خواهد شد. انجمن تولیدکنندگان تجهیزات خاطرنشان می کند که «بیش از دو کشاورز بالای 65 سال برای هر کشاورز زیر 45 سال در صنعت امروز وجود دارد. میانگین سنی اپراتورهای مزرعه 58 سال است - بالاتر از همیشه - و بسیاری از فرزندان این کشاورزان قبلاً شغل خود را خارج از مزرعه ایجاد کرده اند.

نشانه‌های کمی وجود دارد که نشان دهد این تثبیت بلندمدت به زودی کاهش خواهد یافت. این یک محرک رشد برای تجهیزات OEM است، با مزارع بزرگتر که می توانند سرمایه گذاری بیشتری در تجهیزات، مکانیزه کردن فرآیندهای کشاورزی بیشتر، و تمایل بیشتری برای در نظر گرفتن هر نوآوری عملیاتی که می تواند نتیجه را بهبود بخشد، داشته باشند.

گرایش های کشاورزی دو: کشاورزی دقیق

بیش از هر زمان دیگری، نوآوری تجهیزات توسط فناوری دیجیتال هدایت می شود که به کار کشاورزی مبتنی بر داده، پاسخگو و دقیق تر اجازه می دهد. از حسگرهای درون میدانی گرفته تا پهپادها، کاربردهای دیجیتال جدید در همه جا در کشاورزی وجود دارد. کشاورزان اکنون به ابزارها و نرم‌افزارهایی دسترسی دارند که می‌توانند اطلاعات بی‌درنگ در مورد عواملی مانند:

شرایط خاک از طریق نمونه برداری از خاک

بارش باران

مانیتورهای عملکرد محصول

نظارت بر عملکرد تجهیزات مبتنی بر GPS (و حتی وسایل نقلیه خودران که از طریق GPS کار می کنند).

علاوه بر داده‌های بهتر در مورد وضعیت این پارامترهای حیاتی تولید، سیستم‌های مدیریت اطلاعات مزرعه (FMIS) ابزارهای قوی‌تری را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد تا تصمیم‌های عملیاتی را با تأثیر مالی آن‌ها مرتبط کنند. کشاورزان همیشه با مجموعه ای از عوامل بسیار پیچیده دستکاری می کنند. به عنوان مثال، سودآورترین محصول برای کاشت ممکن است به وضعیت خاک، قیمت ها و شرایط بازار پیش بینی شده در ماه های آینده، آب و هوای مورد انتظار، هزینه های حمل و نقل و موارد دیگر بستگی داشته باشد. نرم افزار امکان در نظر گرفتن سیستماتیک تری از این مبادلات را نسبت به قبل فراهم می کند. و کاربردهای گسترده تری برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در کشاورزی اکنون در حال ظهور هستند.

سازندگان تجهیزات نه تنها به دنبال ارائه تجهیزاتی هستند که دارای حسگرها و ادغام دیجیتالی بیشتری باشد، بلکه در جستجوی فرصت‌هایی برای ارائه خدمات مدیریت گسترده‌تر مزرعه (مانند تجزیه و تحلیل تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده برای شناسایی خرابی‌های احتمالی تجهیزات قبل از ایجاد اختلال در عملیات هستند، برای مثال، در یک زمان بحرانی). برداشت حساس).

در مجموع، این فناوری‌های جدید ارتباط نزدیکی با یکپارچه‌سازی دارند. مزارع بزرگتر، تجارت محورتر و عمیقاً علاقه مند به ایجاد درک جامع تر از بازده هستند. داده‌های بهتر و ابزارهای مدیریتی پیچیده‌تر به کشاورزان کمک می‌کند تا در جستجوی تولید کارآمدتر و سودآورتر سنگ تمام نگذارند.

روند سوم کشاورزی: ​​تسریع در سرمایه گذاری به رهبری دولت

امنیت غذایی، قابل درک، یک اولویت سیاسی بزرگ برای دولت‌ها در سراسر جهان است. با کاهش زمین های قابل کشت موجود، تغییر آب و هوا، و افزایش جمعیت، دولت ها تنها تمرکز بیشتری بر افزایش تولید مواد غذایی در هر جایی که امکان داشته باشد خواهند داشت. در همین حال، شهروندان کشورهای در حال توسعه با افزایش درآمد خود کالری بیشتری مصرف می کنند و فشار بیشتری بر عرضه جهانی غذا وارد می کند. پیش بینی می شود تا سال 2050، متوسط ​​کالری مورد نیاز سرانه نسبت به سال 2003، 11 درصد افزایش یابد.

هند به کارآفرینان روستایی که بانک‌های ماشین‌آلات کشاورزی را راه‌اندازی می‌کنند، یارانه‌هایی معادل 40 درصد از کل هزینه را ارائه می‌کند، که تجهیزاتی را به کشاورزان با سطح زیر کشت کوچک اجاره می‌دهند تا تولید مکانیزه را حتی در مزارع سنتی خانوادگی تشویق کنند.

از محصولات یارانه‌ای گرفته تا سرمایه‌گذاری عمومی در تجهیزات مولدتر و روش‌های کشاورزی، تا وام‌های دولتی برای سرمایه‌گذاری سرمایه کشاورزی، بخش عمومی به دنبال افزایش تولید کشاورزی با استفاده از هر ابزار موجود در مجموعه ابزار سیاست عمومی خواهد بود.

یادگیری بیشتر: اجزای بهتر برای تجهیزات کشاورزی کارآمدتر

TriStar با انواع OEM تجهیزات کشاورزی برای کمک به حل چالش های مهندسی کلیدی برای تجهیزات کشاورزی کار کرده است. یاتاقان ها و سایر اجزای ساخته شده از مواد پیشرفته خود روان کننده ما می توانند عملکرد بدون چربی را برای هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر، خرابی تجهیزات کمتر و ویژگی های عملکردی مورد نیاز برای جایگزینی یاتاقان های فلزی سنتی در طیف گسترده ای از کاربردها ارائه دهند.

وقتی صحبت از یاتاقان ها در کاربردهای کشاورزی سخت می شود، انتخاب مواد اهمیت دارد.

ما مفتخریم که یک رویکرد مهندسی مشاوره واقعی را به همه مشتریان خود ارائه می دهیم. اجزای حیاتی مانند یاتاقان‌ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که به دقت با چالش‌های عملیاتی مرتبط تطبیق داده شوند (به‌عنوان کالایی که باید از ارزان‌ترین مناقصه‌دهنده تهیه شود تلقی نمی‌شود). ما برای درک تک تک برنامه های مشتری برای مشتریان بزرگ و کوچک کار می کنیم (بسیاری از OEM های کوچکتر نقش حیاتی در طراحی و تولید تجهیزات کشاورزی بسیار تخصصی دارند).

 

برای نگاه دقیق تر به اینکه چگونه مواد TriStar می توانند به حل نقاط درد مهندسی کلیدی برای OEM های کشاورزی کمک کنند، لطفاً راهنمای ما را در اینجا ببینید.

اگر ترجیح می دهید مستقیماً با تیم TriStar تماس بگیرید تا در مورد محصول کشاورزی خود و نیازهای اجزای آن صحبت کنید، می توانید با استفاده از دکمه زیر با کارشناسان بلبرینگ ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی